Focení s vizážistkou - proměna




Projekt "Proměna" Vám pomůže uvidět jak jste krásná.

Spojení sil fotografka, stylistka a vizážistka, Vám dovolí nechat se
hýčkat a obletovat profesionály - být na chvíli modelkou. Fotí se v létě převážne
v Exteriéru v přírodě, k dispozici je také skvěle vybavený ateliér (více využívaný v zimě).
Poslední rok máme k dispozici i možnost focení v krásných interiérech kavárny "Čitárna",
restaurace "Park Villa", či hotelového pokoje "Vitality" v Třinci a okolí. 
Fantazii se však meze nekladou. Máte-li k dispozici vy
zajímavý interiér, nebo místo
Vám blízké, kostýmy, komponenty, či jiné
nápady, sem s nimi (v poslední fobě je
hodně oblíbené focení ve stylu Fantasy nebo historické) :-)

V ateliéru máme k půjčení různé šaty, tuniky, halenky, bižutérii a další doplňky.
Domluvit si termín a zjistit bližší informace můžete na našich kontaktech.
Tel: 736520522 FCB: Hany Photo


Co sebou:
Na focení přijďte včas, nenalíčená s čerstvě umytými (suchými) vlasy, upravenými nehty (např.nenalakované, nebo francouzská manikůra) a dobrou náladou :-)
Focení i s líčením a úpravou trvá cca 4 hodiny. Vřele doporučujeme následně využít své krásné vizáže a po focení vyrazit někam ven do ulic s manželem či kamarádkami.
Sebou si vezměte více různého oblečení, které vám sluší (šaty, tuniky, halenky, saka, svetry, sukně...hlavně džíny a legíny!) můžete vzít i ruznou bižutéreii (korále, náramky, naušnice atd). Boty je už pro jejich objemnost dobré vzít jedny max dvoje, nejlépe balerínky, či jiné, které se hodí k více stylům (fotit se dá i boso) jedny univerzální na podpadku. Pokud se bude fotit venku,  je dobré mít vše v jedné velké sportovní tašce, nebo batohu, věci totiž budete nosit na focení sebou a v průběhu se převlékat. Hodí se i malé zrcadlo a deka na kterou se dají věci v přírodě rozprostřít.
V ateliéru máme spoustu věcí k zapůjčení, přesto je dobré mít i něco svého, v čem se cítíte dobře a co víte, že vám sluší.
Pokud máte zájem o Fantasy či Historické focení, které se poslední dobou stává oblíbeným, je třeba na to upozornit a udělat s fotografkou větší přípravy na kostýmy, lokaci, samotné focení i vizáž. Je možní i domluvit focení s koňmi či jinými zvířaty.

Pokud se nedomluvíme jinak, líčit a chystat se budete v ateliéru v Třinci, Sosnová 411 (ve vchodě kde je pošta, naproti za prosklenými dveřmi....o víkendu vchod zezadu budovy přes bránu) Tel kontakt na mě: 736520522

Podmínky!

Focení trvá 3-4 hodiny dle domluveného počtu fotek a místa následného focení. Všechny výsledné, upravené fotografie dodám nejpozději do 6ti týdnů podle naší domluvy na vaší flashku nebo elektronickou cestou.

Neupravené fotky nepředávám! Po focení dostanete malé náhledy, kde si můžete vybrat fotky k úpravě sami, případně pak dokoupit další povedené fotografie.
Zaslané náhledy fotografií není dovoleno jakkoliv upravovat a veřejně prezentovat a slouží pouze pro vaši osobní potřebu a k následnému výběru fotografií, které budete chtít upravit.

Z náhledu si buď sami vyberete domluvený počet fotek, nebo jich můžete zvolit více a já z nich už vyberu ty nejlepší i po technické a kompoziční stránce (případně je možné nechat celkový výběr jen na mě).

Platí se hned po ukončení focení! Fotky netisknu.

Těším se na Vás a na náš společný výsledek ;-) Hanka